Reklamacje i zwroty
Anulowanie zamówienia
W przypadku chęci anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami pod numerem 512-707-503.
W przypadku wadliwego działania towaru, prosimy o kontakt. Nasz serwis działa w ciągu 48 godzin.
Zwrot
- Zapoznaj się z formularzem zwrotu towar (link poniżej). Następnie wypełnij go i wyślij drogą mailową [email protected], lub na poniżej podany adres wraz ze zwracanym towarem.
- Zabezpiecz przesyłkę i odeślij na adres:
Bonus-czystość
Lisowo 17
73-120 Chociwel - Po odebraniu towaru przystąpimy do zwrotu kosztów, zgodnie z wybraną przez Państwa opcją w formularzu.
Reklamacja
- Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną 512-707-503, lub mailową [email protected]
- Wypełnij formularz reklamacji produktu oraz przygotuj przydatne pliki (np. zdjęcia uszkodzenia). Następnie wyślij je do nas drogą mailową.
- Prosimy o zatytułowanie wiadomości: Reklamacja „Model/Nazwa urządzenia” – „Nazwa firmy lub imię i nazwisko”.
- Dokładne opisanie uszkodzenia/problemu, pomoże nam w szybszym zrealizowaniu reklamacji.
- Drogą mailową poinformujemy Cię o sposobie wykonania reklamacji i odebrania wadliwego urządzenia/elementu.
Lista formularzy reklamacyjnych i załączniki zwrotu:
- Formularz szkody przesyłki
- Wkrótce pojawi się formularz serwisowy – proszę o kierowanie zgłoszeń na adres [email protected]
- Dokument odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru)
- Formularz reklamacji produktu